Postmoderna pajaskonster gör liv och död till kaffepaus

När ”Hesa Fredrik” här om sistens testades så utnyttjade Pressbyrån detta för att sälja kaffe. Bakom kampanjen stod reklamfirman Åkestam Holst. Att förvandla VMA-signalen till pajaskonster är talande för den tid vi lever i, där överciviliserade storstadsbor inte tar något på allvar.

Det här är en artikel från Svegot Plus. För att läsa den måste du logga in eller lösa en prenumeration.

Svegot Plus

Betala per månad
kr 99
00
Månadsvis
  • Alla podcasts
  • Alla artiklar
  • Alla filmklipp

Svegot Plus

Betala för ett år
kr 995
00
Årsvis
  • Alla podcasts
  • Alla artiklar
  • Alla filmklipp
Populärast

Vän av Svegot

För dig som vill stötta extra
kr 499 Månadsvis
  • Alla podcasts
  • Alla artiklar
  • Alla filmklipp
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}